czwartek, 7 sierpnia 2014

Sierpniowy wpis

Witajcie. Dzisiejszy post to taki misz- masz. Pokaże wam moje małe zakupy kosmetyczne, ale za to jakie ;) W drogerii Natura zakupiłam peeling Paloma o przecudnym zapachu Macadamia za 4,99. Jest to peeling myjący. Drobinki są delikatne, jednak kosmetyk spełnia swoje zadanie, złuszcza naskórek i pozostawia na skórze piękny zapach, który długo się utrzymuje.
Maszynki Bic za 2 złote z Realu. Taka cena, że  musiałam kupić.



Jednak "gwiazdą" tego postu jest pędzel Eco Tools do pudru. Wypatrzyłam go w TK Maxie za 19,99. Długo na niego polowałam ale już jest mój. No i cena niemal połowę zaoszczędziłam bo w Rossmannie kosztuje 35 zł.

I tu moje pytanie. Jest to stara czy nowa wersja ?


Na koniec zapowiedź kolejnych postów DIY.

2 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie tym peelingiem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Zapach ma obłędny. Do środy jest za 4,99 w cenie promocyjnej w Naturze

      Usuń