środa, 20 sierpnia 2014

Koszula Ombre DIY

Na początku chciałam pochwalić się moja przesyłką z woskami Yankee Candle. Wszystko tak pięknie pachnie . Już niedługo recenzja zapachów, które zamówiłam.;)


 Bardzo lubię efekt ombre. świetnie sprawdza się czy to na ubraniach, włosach czy paznokciach. Pokazywałam wam już moje szorty (klik) i paznokcie (klik) w których wykorzystałam ten efekt. Jakiś czas temu przerobiłam biała koszulę. Do uzyskania efektu cieniowania potrzebowałam :
  •  barwnika ( w moim przypadku rożowego) 
  • soli, 
  • octu
  •  gorącej wody.
Koszula miała długi rękaw jednak obcięłam go i podwinęłam i teraz jest 3/4.
Barwnik rozpuściłam w gorącej wodzie z dodatkiem soli. Koszule od dołu moczyłam w roztworze trzymając się czasu takiego jak na zdjęciu.

Po farbowaniu uprałam koszule w wodzie z octem. Wysuszyłam i gotowe.






2 komentarze:

  1. Perfekcyjnie wykonana koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykonanie, muszę wypróbować !
    Mogłabyś poklikać u mnie na blogu? będę bardzo wdzięczna! :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń