wtorek, 19 sierpnia 2014

Organizer kosmetyczny KUP MNIE :)

Hej! Pewnie was to nie zdziwi ale moja kolekcja kosmetyków jest spora. Tak myślę, choć zapewne znajdzie się cała masa dziewczyn z którymi nie mam się co równać. Dużym problemem jest mieć pod ręką te z  których najczęściej korzystam wykonując rano makijaż.
Będąc ostatnio na zakupach w Naturze zauważyłam na wyprzedaży coś co pomogłoby mi zrobić porządek z moją "kolorówką" Mowa o organizerze kosmetycznym.





Cena 5,99 zachęciła mnie i to bardzo. Pamiętam, że pierwotna cena to 19,99 zatem to dobry "deal" . Po zakupie zabrałam się za porządkowanie moich zbiorów. Teraz wszystko mam w zasięgu ręki... to lubię!




W internecie jest mnóstwo propozycji dziewczyn na takie pudełka, organizery. Można je wykonać samemu, również i ja próbowałam. Jednak cena zachęca do zakupu i zaoszczędza nam czas .

5 komentarzy:

  1. Świetna i do tego za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny. Przydałby mi się taki w łazience:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinny być jeszcze w Naturze. Przynajmniej u mnie są. Warto zerknac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj o wizytę w Naturze w moim przypadku będzie ciężko;) Ale poszukam gdy pojadę w odwiedziny do rodziny:)

      Usuń