środa, 1 października 2014

Puder do brwi Golden Rose #106

Firma Golden Rose w swojej ofercie  posiada świetny produkt do podkreślania brwi.Moje brwi są jasne i bardzo przerzedzone. Zatem muszę je podkreślać. Do tej pory robiłam to kredką Essence. "Od dziś" to się zmieniło.



Puder dostępny jest w 7 odcieniach. Zatem każda z was znajdzie dla siebie  odpowiedni kolor.  Ja posiadam puder o nr 106. Chciałam 104 , jednak w domu okazało się, że pani zapakowała mi nr 106. Nic nie szkodzi bo tak naprawdę ten kolor również mi pasuje. To kolejna zaleta tego produktu. Puder bezproblemowo się rozprowadza, nie osypuje wciągu dnia a nasz makijaż dotrwa do wieczora.




Cena śmiesznie niska, tylko 9,90 za produkt o świetnej jakości, który w naturalny sposób podkreśl nasze brwi.
Dołączony aplikator jest raczej kiepskiej jakości i produkt musimy nakładać skośnym pędzelkiem. To jedyna wada jaką zauważyłam. Reszta bez zarzutu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz