piątek, 30 maja 2014

Tie-Dye zrób to sam

Tie-dye to jedna z technik farbowania ubrań. Przy jej pomocy można "wyczarować" fantazyjne wzory na naszych ubraniach. Możemy dodać nowe życie starym, zapomnianym bądź też schodzonym ciuchom. W moim przypadku były to koszulki, które miały na sobie kilka plam. Przez to nie mogłam ich już nosić. Tie dye pozwolił mi stworzyć zupełnie nowy i orginalny ciuch. Możecie być pewne, że nikt inny nie będzie mógł się pochwalić taką samą koszulką jak wasza.

 To jak farbować techniką Tie-Dye możecie zobaczyć na tych filmikach:




Ja zamiast barwników użyłam wybielacza typu Ace czy Domestos. Koszulkę związałam gumkami i wrzuciłam do miski z wodą i wybielaczem. Po około 30 minutach koszulki wypłukałam i wyprałam.

Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz