czwartek, 31 lipca 2014

Suchy szampon Batiste WILD

Suche szampony już od dawna dostępne sa na sklepowych półkach. Pomimo tego,że moje włosy szybko się przetłuszczają nigdy wcześniej nie stosowałam tych specyfików. Sa one wybawieniem dla osób z tym problemem. Pomyślałam, że może w końcu czas by sprawdzić czy faktycznie to taki magiczny szampon. 

Szampony dostępne są w różnych wersjach zapachowych. Ja wybrałam "wild" Swój zakupiłam w biedronce za 10,99. Jedno co mogę powiedzieć to to, że one DZIAŁAJĄ. Po aplikacji moje włosy wyglądają na świeże niczym po myciu a również jakby było ich więcej. Efekt utrzymuje się do wieczora ale mi to nie przeszkadza, bo i tak co drugi trzeci dzień myję włosy. Z Batiste korzystam wtedy gdy nie mam czasu na mycie włosów.  



Plusy
  • zapach
  • działanie
  • aplikacja
Minusy
  • dostęność (Hebe , internet)

Korzystając z okazji, że szampon znowu dostępny jest w Biedronce dokupiłam jeszcze wersję Tropical. Zapach działa na moje zmysły.

2 komentarze:

  1. wydaje się super :) za same opakowanie bym go kupiła :P

    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją i komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak panterka nadaje pazura . Zapach to druga sprawa w tym szamponie.Genialny Cały dzień czuć go potem

      Usuń