środa, 13 sierpnia 2014

Essence - pomadka Long Lasting

Witam . Dzisiaj będzie o pomadkach, które w ostatnim czasie używam bardzo  często żeby nie powiedzieć codziennie. Są to kolory typowo wiosenne, letnie, takie którymi można malować się do pracy. Mowa o pomadce Long Lasting . W swoich zbiorach mam ich kilka ale dziś przedstawie wam dwa kolory. 01 Coral calling i 13 Love me.

 01 Coral Calling , 13 Love Me




Zalety:
  • trwałość
  • opakowanie
  • cena
Wady:
  • brak
Efekt na ustach

13 Love Me

01 Coral Calling

Te pomadki mnie zachwyciły na tyle, że jeszcze kilka odcieni wpadnie do mojej kosmetyczki. Są wyjątkowo trwałe. Nawet gdy jemy i pijemy to pozostają na ustach. Opakowanie solidne, zamykane na "klik" . Cena to 9,90 w Drogerii Natura. W promocji można ją kupić za 5 zł Gorąco polecam!


Dzisiaj złożyłam zamówienie na woski YC. Z wielką niecierpliwością czekam na przesyłkę. Tylko jeden zapach znam reszta to strzał. Zobaczymy czy trafiłam w swoje zapachy.

2 komentarze:

  1. Ładne i niedrogie. Najbardziej podoba mi się pomadka love me :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolory ,bardzo dobrze prezentują się na ustach .

    OdpowiedzUsuń