środa, 16 lipca 2014

Szorty Ombre DIY


Kochani pogoda sprzyja krótkim spodenkom, spódniczkom. Piękne słoneczko i temperatura taką jaką lubię. Ostatnio pokazywałam wam moją przeróbkę spodni na szorty. Dzisiaj kolejna para przerobiona przeze mnie. W tym przypadku miałam więcej pracy bo musiałam wybielać spodnie.


Do przeróbki wykorzystałam spodnie z H&M w kolorze ciemnego jeansu. Po obcięciu nogawek przystąpiłam do wybielania. Tu użyłam płynu z biedronki za 3,99. Wymieszałam go z wodą i tak moczyłam spodenki tylko końcówki.Bardzo przydatna w tym przypadku będzie szczoteczka do zębów, którą tarłam dół szortów.

Całość tego zabiegu jest uzależniona od efektu wybielania jaki chcecie uzyskać. Ja wybielałam około 1,5 godziny choć nie trwało to więcej niż 2 godziny.


Tak wyglądają spodenki po wypraniu i płukaniu. Teraz czekamy aż wyschną i możemy się cieszyć oryginalnymi szortami. Bądźcie pewne, że nikt inny nie ma takich samych. :)


Aaa i jeszcze jedna ważna sprawa. Do swoich szortów dodałam kilka ćwieków i zrobiłam kilka dziur i przetarć. Efekt końcowy możecie podziwiać poniżej.






2 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie dumna :D Zrobiłaś prace perfekcyjnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* To moje najlepsze szorty jakie mi wyszły. Mam jeszcze dwie pary, które w najbliższym czasie pokaże na blogu

      Usuń