środa, 23 września 2015

Cotton balls - DIY


Ostatnio bardzo modne stały się  światełka owinięte w bawełniane kule. Są to tzw. Cotton Balls. Świetlna girlanda znakomicie nada się do ozdobienia pokoju, okna, ściany itp. Oto kilka propozycji znalezionych w internecie.

źródło:kokoshka.pl
źródło:kokoshka.pl
źródło:tuteraz.pl
myloveshabby.blogspot.com
Ostatnio takie kule były w ofercie Biedronki, cena 35 zł. Kupiłam je, jednak nie byłabym sobą gdym sama takich nie zrobiła. Koszt to mniej niż 35 zł, zdecydowanie. W dalszej części posta opis jak wykonać je własnoręcznie.

Do wykonania cotton balls będziemy potrzebować:

  • klej do drewna typu wikol
  • balony
  • kordonek, włóczka w wybranym przez nas kolorze
  • woda 
  • trochę wolnego czasu
  • lampki na baterie

Klej rozrabiamy w wodzie. (Lepiej wsiąść więcej kleju, wtedy kule będą bardziej twarde i trwałe). Pompuje balony i zawiązujemy na penceł.  Następnie moczymy  kordonek w kleju i owijamy nim balona do momentu aż uważamy to za stosowne. Teraz musimy czekać, aż wyschną. Trwa to około 24 godzin.




Gdy kule wyschną przebijamy balony igłą i wyjmujemy ze środka. Teraz pozostaje nam tylko umieścić je na lampkach. 


Teraz pozostaje nam tylko znaleść odpowiednie miejsce na instalacje światełek. Ja wybrałam okno i parapet. Mam tylko dylemat gdzie lepiej. Może coś doradzicie, gdzie lepiej to wygląda i pasuje?



Tak prezentuje się w świetle dziennym


Spróbujcie sami wykonać taką świetlna girlandę. Wykonanie jest dziecinnie proste a daje dużo satysfakcji i pięknie ozdabia pokój. Święta przed nami a światełka  idealnie wkomponują się w ten czas świąteczny.

2 komentarze:

  1. Super pomysł, dzięki za radę od dawna chciałam sobie takie kupić tylko jak je znajdywałam to były bardzo drogie, a teraz mogę je zrobić sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń