wtorek, 1 września 2015

Uczta dla zmysłów Dyfuzor zapachowy

Cześć.
Uwielbiam wszystko co powoduje, że w domu pięknie pachnie. Było już o woskach, świeczkach a dzisiaj będzie o dyfuzorach.
Zapewne będą w Rossmannie, nie raz natknęliście się na dyfuzory firmy Domol, Perfume&Style. Ja wiele razy podchodziłam do tego produktu, aż w końcu nie wytrzymałam i kupiłam. Zapłaciłam 6,99, bo tyle kosztuje wkład uzupełniający. Nie żałuje zakupu. Do tej pory żaden tak intensywnie nie pachniał. Zapach czuć i to praktycznie cały czas. Ilekroć w chodzę do pokoju zawsze go czuje. A jest on BOSKI.! Mówię tu o zapachu Kokos i drzewo sandałowe.
Do wyboru macie dwa różne zestawy. Pierwszy to zestaw startowy z wazonikiem, patyczkami i substancją zapachową 90ml. Kosztuje on 19,99 Wygląda tak jak na zdjęciu poniżej.


źródło: rossnet.pl
Gdy skończy wam się zapach, możecie dokupić opakowanie uzupełniające za 8,99 ( często bywa w promocji za 6,99).
Chciałam dodać, że możecie się cieszyć zapachem ponad miesiąc. To świetny wynik. Oczywiście zależy to od temperatury powietrza i tego ile patyczków umieścicie w dyfuzorze. Niemniej polecam, to będzie dobry zakup.



2 komentarze:

  1. muszę się przyznać, że uwielbiam takie cudeńka zapachowe, myślę też że tego teraz przy następnej wizycie w rossmannie nie ominę, chętnie sprawdzę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń