wtorek, 11 listopada 2014

Jesienny kolor ust ADORABLE MATT !



Jesień wcale nie musi być smutna. 
Dzisiaj chciałabym wam pokazać co można zrobić by taka nie była.
Wystarczy kolorowo się ubierać, fantazyjnie pomalować paznokcie na jakiś szalenie odważny kolor.
Ale dzisiaj będzie o kolorze ust. Ostatnio w swoim makijażu stawiam na pomadki. Wcześniej raczej bardzo rzadko ich używałam  ale z czasem to się zmieniło i się do nich przekonałam. Szkoda, że dopiero teraz ale lepiej późno niż wcale. Powoli nadrabiam zaległości. 
W mojej kosmetyczce mam najwięcej matowych pomadek od Golden Rose. Tutaj możecie o nich poczytać. Są dla mnie idealne. Szeroka gama kolorów, wśród której z pewnością znajdziecie coś na jesień.

Jednak dzisiejszy post "sponsoruje" Essence i jej nowe dziecko czyli matowa pomadka Long Lasting nr 14 ADORABLE MATT!








O serii LL pisałam już wcześniej klik. Dzisiejszy bohater nr 14 to piękny intensywny bordowy kolor. W zasadzie wystarczy pomalować nim usta i makijaż gotowy.




Matowe pomadki to hit tegorocznej jesieni. Propozycja od Essence sprawdzi się doskonale. Są tanie kosztują mniej niż 10 zł, mają dobrą pigmentację i długo trzymają się na ustach. Nie wysuszają ust a ich aplikacja jest łatwa a nie zawsze jest tak w przypadku matowych pomadek
To must have na jesień 2014!!!

Zapraszam na jutrzejszy post.  Będzie coś co działa na nasze zmysły ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz