środa, 5 listopada 2014

Jesienny czasoumilacz


Jesienią i zimą świece, woski palę codziennie. Powoli robię "zapasy" aby ten czas szybko i miło zleciał. Kolejne moje zamówienie z homedelight przyszło błyskawicznie. Tym razem skusiłam się na piękny kominek Yankee Candle ( długo o nim myślałam ale zawsze odkładałam zakup na inny raz, bo za drogi, bo mam już jeden) oraz 3 woski i 1 sampler.



Wszystko tak pięknie pachnie i wygląda. Season of peace, Icicles, Snowflake cookie czy Soft blanket to nowe zapachy, nigdy ich nie miałam. Na sucho są rewelacyjne aż nie mogę się doczekać jak je "odpalę"




2 komentarze:

  1. też mam ten kominek :)

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń