czwartek, 16 stycznia 2014

Siarkowa moc - krem antybakteryjny

 Jest moc!
Krem moc siarkowa, to antybakteryjny krem matujący do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu.Tak jest w moim przypadku, choć spotkałam sie z opiniami, że krem nic nie robi tak naprawdę. Nie matuję a przesusza skórę. U mnie niczego takiego nie zauważyłam a kremu używam już miesiąc, niemal dwa razy dziennie. Zaaplikowany na skórę przed zrobieniem makijażu powoduję, że wieczorem nie świecę się jak żarówka. Jednym słowem sprawdza się i jest to mój krem. Konsystencja jest zbita, ładnie pachnie cytrusami i błyskawicznie wchłania się
Można go kupić w prawe każdym sklepie drogeryjnym czy aptece. Swój zakupiłam w Rossmannie w cenie  13,99.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz