sobota, 1 września 2012

Moje zapachy

Dzisiaj zapraszam was do mojej kolekcji perfum, skromnej ale nie liczy się przecież ilość;). Niektóre z nich mam już dosyć długo np. unikatowy WINK z Avon-u. Uwielbiam ten zapach taki figlarny, w sam raz na randki i nie tylko. Cóż w obawie przed tym, że mi się skończą a nie są dostępne już w katalogu, używam je bardzo rzadko. JUST PLAY również z Avon-u to bardzo przyjemny, delikatny zapach dla młodej dziewczyny idealny na lato. Również nie dostępny w sprzedaży. :(( Moją kolekcje dopełniają dwa zapachy z serii C-Thru, PEARL GARDEN i BLACK DIAMOND. Pierwszy z nich pasuje na codzień, ten drugi na wieczorne wyjścia. Mój ostatni zakup to dezodorant perfumowany z La Rive BUENO. Jest to odpowiednik różowego BRUNO BANANI. Zapach nietuzinkowy, orzeźwiający. Ostatnio mój ulubiony zapach. Kupiony w promocji za 6,99 w drogerii Aster. ADIDAS PURE LIGHTNESS to kolejne perfumy typowo kojarząc się z latem. Pachną ogórkiem ale i tak je uwielbiam. Zakupione w promocyjnej cenie za 17.91 zł również w drogerii Aster.
WINK, JUST PLAY, MAKE ME SMILE, SIMPLE ELEMENTS - MEADOW DEW
PEARL GARDEN BLACK DIAMONT
PURE LIGHTNESS
FOREVER WOMAN
BUENO

1 komentarz: