poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pomadka Alterra

Chciałabym wam przedstawić pomadkę ochroną z rumiankiem, którą stosuję na rzęsy. Dziewczyny na blogach polecają ją na odżywienie rzęs, choć jej pierwotne przeznaczenie to usta. Zaciekawiona tym pomysłem postanowiłam sama ją wypróbować. Pomadkę rumiankową możecie kupić w Rossmannie w cenie 4,99. Na promocji nawet za 3,99. Codziennie po zmyciu tuszu nakładam ją na rzęsy i brwi również. 



 Odżywkę stosuję już ponad miesiąc. Poniżej możecie zobaczyć moje rzęsy przed rozpoczęciem kuracji i po miesiącu stosowania.
Przed kuracją






Po miesiącu
Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy. Są długie same w sobie. Mogłyby się bardziej zagęścić. Czy tak się stało? Może minimalnie tak. a wy jak uważacie. Za miesiąc dodam kolejne zdjęcia może efekt będzie większy

2 komentarze:

  1. Dłuższe się nie zrobiły, ale zagęszczenie widać, chyba zakupię tę pomadkę, kusi mnie odkąd czytam o niej a blogach. Powiedz mi tylko w jaki sposób ją nakładasz na rzęsy?

    zapraszam do mnie:

    http://koczek-blond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu smaruję nią rzesy tak jak usta ;) Dziewczyny uzywają szczoteczki po tuszu. Próbowałam i jednak wolę bez

      Usuń