poniedziałek, 22 października 2012

Baza pod cienie - Virtual

Moim największym problemem od zawsze były rolujące i znikające się cienie na powiekach.Nie ważne jak drogie były to cienie poprostu nie trzymały się dłużej niż godzinę na oku. Przez to naprawdę rzadko się malowałam bo nie miało to najmniejszego sensu. Kiedyś chyba na wizażu konkretnie na KWC znalazłam ten oto tytułowy specyfik. Udałam się do najbliższej osiedlowej drogerii i o dziwo nie miałam problemu z jego zakupem. Zapłaciłam coś około 10 zł. Warto, ta baza jest znakomita. Cienie utrzymują się na powiekach nawet do 14 godzin!! Baza znajduje się w małym pojemniczku i troszkę to utrudnia aplikację szczególnie jak ma się długie paznokcie. Konsystencja bazy jest twarda i zbita co również jest utrudnieniem. To jedyne dwa minusy, reszta to same plusy. Z czystym sumieniem mogę ją polecić. Jest mega wydajna. Właśnie kupiłam nowe opakowanie choć, jeszcze sporo zostało w starym ale baza straciła ważność i nie działa jak powinna.

Edit: Po użyciu bazy stwierdzam, że nie jest ona już tak twarda jak ta poprzednia. W tej chwili jej aplikacja jest łatwa i przyjemna. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz